vrijdag 14 mei 2010

Olifant

Via de site van Farbenmix had ik een patroon gedownload van een olifant.
Gister was het zo'n heerlijke dag om te naaien, dus heb ik hem met "behulp" van Sophie in elkaar gezet. Ze mocht zelf stofjes uitzoeken. Ik had een paar oude kussens liggen, die mocht ze kapot knippen en leeghalen om de olifant te vullen. Sophie is er erg blij mee, en vannacht heeft ze hem gelijk gebruikt in bed!
Leuk om te doen, en nu nog een voor mijn kleine mannetje, maar dat wordt natuurlijk een stoere!
 
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat ze hem leuk vindt, alleen die kleurtjes al.
    En nu de volgende.......succes, groetjes;]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ojaaaa...dat is niet vreemd!! Met Dora erop!!

    Welk kind zou daar niet blij mee zijn!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind em ook erg leuk, heb ook het patroon van farbenmix gedownload, waarschijnlijk a.s. woensdag op de stoffenspektakel stofjes halen.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen